![](https://kolejka-pogorzanin.pl/wp-content/uploads/2023/04/loga_projekt_kolejka-1024x114.jpg)
W trzecim kwartale 2022 roku roboty były skupione głównie na montażu rusztu torowego wraz z rozjazdami, który to jest już wykonany niemal w całości na całym odcinku robót. Systematycznie wykonywano balastowanie torów m.in przy użyciu wąskotorowych wagonów przeznaczonych do sypania tłucznia oraz zagęszczarki podsypki tłuczniowej pracującej w tandemie z nasuwarką toru. Wymieniono na nowe dwa przejazdy kolejowo-drogowe na drogach wojewódzkich w miejscowościach Jawornik Polski oraz Bachórz w komfortowej dla użytkowników technologii bezpodsypkowych płyt przejazdowych typu GTP. Znaczące postępy poczyniono przy robotach w tunelu, które były związane m.in. z odtworzeniem oryginalnego systemu odwodnieniowego torowiska w tunelu. Pozostało wykonanie ostatecznej regulacji toru w planie i profilu poprzez podbicie i uzupełnienie tłucznia. Prace te zniwelują wszystkie nierówności krzywizny przebiegu szyn i całego toru.
![](https://kolejka-pogorzanin.pl/wp-content/uploads/2023/04/kolejny-kwartal-prac-zakonczony-5-1024x768.jpg)
![](https://kolejka-pogorzanin.pl/wp-content/uploads/2023/04/kolejny-kwartal-prac-zakonczony-4-768x1024.jpg)
![](https://kolejka-pogorzanin.pl/wp-content/uploads/2023/04/kolejny-kwartal-prac-zakonczony-3-1024x768.jpg)
![](https://kolejka-pogorzanin.pl/wp-content/uploads/2023/04/kolejny-kwartal-prac-zakonczony-2-1024x768.jpg)
![](https://kolejka-pogorzanin.pl/wp-content/uploads/2023/04/kolejny-kwartal-prac-zakonczony-1-1024x768.jpg)
![](https://kolejka-pogorzanin.pl/wp-content/uploads/2023/04/kolejny-kwartal-prac-zakonczony-0-1024x768.jpg)